| RICHARDDIONGSON.NET: GOOD DUDE, FAD CITY Instagram Twitter Facebook Features Vision
Home Contact Me Instagram Twitter Facebook Features Vision Archive Theme

Mmm. So what’s up? Shit so tired and full.

Si Carla, Janine at ako ^_^

Kasama ang aking partner in crime, Janine na gusto parating gumala at kumain kapag weekend pero wala namang mga pera at walang dala kundi ang motto na “Masarap kiligin, masarap magselos, masarap magmahal. Pero mas masarap talagang kumain.” Woohoo!

First stop: Jollibee, SM Lanang Premier. Napagdesisyunan muna naming kumain ng spaghetti, burger, kaunting pag-ibig twirl at drinks… Haha! Yay!

Read Forth >>

Posted: October 19, 2014
Currently With 2 notes

Have you donated your old phone yet? 

Help create a wonderful Aklan and a greener Globe by joining Project 1 Phone! Basically, it’s an e-waste recovery and recycling program to ensure that e-wastes such as mobile phones and portable devices such as tablets don’t end up in landfills to help minimize their potential environmental impacts.

Click this LINK and you will find a list of participating stores where you can donate. I hope you can share this information to your followers, too, by sharing the link as well as the mini-infographic below:

image

Cheers! :)

Posted: October 19, 2014
Currently With 4 notes

Groupies– we really love them! Sometimes we tease those who excessively do it (Kill Joy!!! lol). With an hour to two hours avail time from the start of the shift, why not make the most out of it?! Haha!

Good times, crazy and wacky poses and a whole bunch of katangahan pictures with great people— doesn’t get any better than that!!

And yeah, of course I have my usual signature pose - a right mix of mr.pogi and mr.papangit gestures! Wink wink. It’s a talent! And they love to imitate it! NYAHAHA!

More of our groupies after a jump! :)

Read Forth >>

Posted: October 18, 2014
Currently With 7 notes

As a professional, I make it a point to come to office early. Just outside our building, I always see an obviously disturbed and dirty man with almost no cloths on. He would just talk to himself and would just sometimes stare at the skies.

image

Many of my office mates are afraid of him. They thought that he would hurt them or that he would suddenly become violent, even for no apparent reason. But I do pity him. As a nurse with a career in the corporate world, my heart bleeds for him. There were times when I see him eating leftovers from the dumpster. Even when it rains I see him just sitting on his old usual place just outside our building.

I did ask myself: “Why can’t the government do something about this man?” But then again, “Why can’t I?” So what I did I collected some old clothing for the poor man. There was this old pair of sneakers that I really love. It was a gift from my mom. I remember it took me weeks to convince my mom to buy me that pair. And I really love wearing them. They were comfy and they are very fashionable. They look good with whatever I wore.

Read Forth >>

Posted: October 18, 2014
Currently With 10 notes

In celebration of the Philippine Siberian Husky Club, Inc. Davao Pack first anniversary, I was able to witness their biggest tie-up event dubbed as Exotic Animal Encounter at the fountain area of SM Lanang Premier. It was an awesome experience with different species of wildlife animals from reptiles to birds, from fish to invertebrates… Believe me, it was A LOT!

image

I had more chances to touch, talk (yeah, I did and I’m crazy, lol), smell (kiss pa nga eh! Shameless… I know!!!) and also take some pictures with extra ordinary pets (cool diba?) I was sweating a lot not because the weather was hot but because I was afraid that these animals might devour me to death (hehehe!) especially if they’re not fed well. OA lang. Lol.

I’d love to write more about this but I’d rather leave you with pictures! DUH! Haha! Enjoy after a jump!! :D

Read Forth >>

Posted: October 17, 2014
Currently With 2 notes
All content © - / RICHARDDIONGSON.NET: GOOD DUDE, FAD CITY
Theme Design by Dems Villanueva. Powered by Tumblr.